NOVE KAVE NA TRŽIŠTU

Godišnje se proda oko 6 milijuna ˝ciglica˝

Agrovijesti
Franck Fotografija: Sandra Simunovic/PIXSELL
Kako kažu iz Francka, vrijednosno brend Jubilarne kave u zadnjih godinu dana drži trećinu hrvatskog tržišta.


Potaknuti Hendalovim istraživanjem koje je pokazalo kako 2,4 milijuna građana pije mljevenu kavu od čega čak 43,9 posto najčešće konzumira Jubilarnu kavu, Franck je odlučio na tržište lansirati dva nova okusa kave- Jubilarna Intense i Sensual. Poznato vakumirano pakiranje na tržištu je već 25 godina stoga su nove proizvode lansirali povodom obljetnice. 

Istraživanje je također pokazalo i kako je Jubilarna je sveukupno najbolje ocijenjena marka, naime 82,9% ispitanika dalo joj je prosječnu ocjenu 4,32 od 5, a među potrošačima Jubilarne kave više je muškaraca, čak 52 posto.

Kako kažu iz Francka, vrijednosno brend Jubilarne kave u zadnjih godinu dana drži trećinu hrvatskog tržišta. Godišnje se proda nešto više od 8,8 milijuna pakiranja Jubilarne kave od čega oko 6 milijuna Ciglica što je ekvivalent 203.645.260 šalica. 


 

Franck
„Jubilarna kava jedinstvena je kombinacija probranih arabica i robusta, a u razvoju dva nova okusa vrhunska sirovina bila nam je temelj kojim jamčimo prepoznatljivu kvalitetu naše kave u kojoj uživaju generacije istinskih ljubitelja kave. Naša želja je bila ponuditi im mogućnost izbora novih okusa, a godina u kojoj vakuumirano pakiranje poznato kao Ciglica slavi svoj 25. rođendan, idealna je prilika za to. Tako smo razvili dva nova okusa,Jubilarnu Sensual i Jubilarnu Instense“, izjavila je Vesna Mihatov, direktorica Istraživanja i razvoja i Nabave kave u Francku.

Nove mljevene kave Jubilarna Intense i Jubilarna Sensual kombinacija su vrhunskih arabica i robusta iz Srednje i Južne Amerike, Afrike i Azije. Jubilarna Intense moćna je mješavina kava arabica i robusta, koje imaju prirodno prisutne note tamne čokolade i očaravajuće arome slatkastih začina. Njen je intenzitet okusa 4.5 na ljestvici do 5. Jubilarna Sensual stvorena je mješavinom arabice i robuste uz izvorne arome mliječne čokolade i lješnjaka, dok se na skali jačine okusa do 5 našla na sredini s intenzitetom od 3.5.

Navike potrošača

Istraživanje je pokazalo kako čak 71 posto populacije konzumira mljevenu kavu, a čak 53 poszo je konzumira svakodnevno.  Kako ističu iz Francka, čak 71 potrošača njih oduvijek je lojalno Jubilarnoj, točnije čak 750.000 potrošača.
Konzumacija mljevene kave je široko rasprostranjena u svim dobnim skupinama, dok konzumacija Jubilarne kave, zbog velikog udjela u kategoriji, prati taj trend, no najviše je zastupljena u dobnoj skupini od 35-50 (30%). Što se tiče navika konzumacije, mljevena kava konzumira se kod kuće što pokazuje brojka od čak 92% ispitanika.  Uglavnom se konzumira s članovima uže obitelji, a velik udio voli je konzumirati sami.

Vrijeme ispijanja kave je najčešće ujutro, i to kod čak 82 posto ispitanika, dok je 46 posto konzumira u ranije poslijepodne  13-17h. 
Istraživanje je pokazalo da Jubilarna ima najvišu razinu spontane svjesnosti, naime 57,2 % ispitanika spomenulo je Jubilarnu kavu kao prvi spomenuti brend mljevene kave  te je čak 99,6% - gotovo svi konzumenti mljevene kave čulo su za Jubilarnu. Uz to, Jubilarna je sveukupno najbolje ocijenjena marka – 82,9% ispitanika dalo joj je prosječnu ocjenu 4,32 od 5. 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje