MARIKOMERCOVA FEŠTA OD MORA I MORE SPIZE

Oko 600 posjetitelja uživalo je u gastro spektaklu u Arsenalu

Agrovijesti
Morska hrana Fotografija: Pixabay
Inače, "Marikomerc" svoje proizvode izvozi u 11 zemalja svijeta, a ovog siječnja počeli su ih plasirati i u hotele i restorane na Novom Zelandu.

Prava fešta od mora i more spize s mnogo stila – tako bismo mogli ukratko opisati "Marikomercov" event u zadarskom Arsenalu. Ta tvrtka smještena u Poličniku, specijalizirana za trgovinu, distribuciju, preradu i pakiranje svježe i smrznute ribe te plodova mora, iz godine u godinu raste i napreduje, a da posebno vodi brigu o svojim klijentima i partnerima, ponovno je dokazala manifestacijom održanom 12. ožujka, piše Zadarski.hr.

Već tradicionalno okupljanje prije ljetne sezone ove su godine podignuli na razinu više, pripremivši više jela od vlastitih proizvoda, kroz live cooking show prikazali kompletnu pripremu te kroz četiri informativna punkta omogućili zainteresiranima da se raspitaju o svim dijelovima "Marikomerca" kao cjeline (logistika, prerada, distribucija, transport). Oko 600 ljudi napunilo je lijep ambijent Arsenala uživajući u specijalitetima šest splitskih chefova i vinima Kraljevskih vinograda. Stolovi su se konstantno punili ribljim delicijama, dok su posjetitelji u njima uživali te ostvarivali nove kontakte za nadolazeću sezonu.

– Predstavili smo tri "cooking showa" na pozornici, jedan vezan uz sushi, drugi uz tjestenine i treći uz grill. Koncepti koje predstavljamo zanimljivi su ugostiteljima jer, osim načina pripreme hrane koju će naravno degustirati, objasnit ćemo im i koji bi otprilike bio njihov trošak po jelu. S nama su ugostitelji prvenstveno iz Zadarske i Šibensko-kninske županije, gosti s Paga, iz Splita i Zagreba – rekao nam je Luka Bolić, voditelj cjelokupnog projekta i maloprodaje "Marikomercova" podbrenda "DI Maris".

Hladna i topla predjela goste su dočekala na stolu, našlo se tu brusketa s kozicama, kao i kozica u tempuri, tartara od tune, salate i carpaccia od hobotnice, a kasnije su vrsni chefovi spremali sushi, jastoge, sipu, sabljarku te tunu iz Kali, a na nju su posebno ponosni.

– Riječ je o sinergiji dviju hrvatskih tvrtki koje rade za japansko tržište, "Kali tune" i "Marikomerca". Jedina smo tvrtka u Hrvatskoj i u ovom dijelu Europe koja radi na ovakav način, tunu smrzavamo na minus 60 stupnjeva, a za to nam je potreban i veći pogon u Poličniku, njegova izgradnja trebala bi završiti koncem godine – objašnjava Luka Bolić kako prilagođavaju pogon preradi tune i proizvode hrvatski proizvod za japansko tržište.

Inače, "Marikomerc" svoje proizvode izvozi u 11 zemalja svijeta, a ovog siječnja počeli su ih plasirati i u hotele i restorane na Novom Zelandu. Dakle, 28 godina postojanja, poslovanje i slasni eventi na vrhunskoj razini, proizvodi prepoznati diljem svijeta i suradnje koje zaradu i širenje znače... 

Samo registrirani korisnici mogu komentirati
Prijavi se ovdje